Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 19:33 - Малка приказка
Автор: krasi7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2001 Коментари: 0 Гласове:
3



(Спри си часовника и потърси огледало!)

  Разказаха ми малка приказка, за малки неща. Разказа ми я малко човече с малка глава и малка усмивка.
  Слушайте сега!
  Имало едно малко, ама много малко часовниче, което си тиктакало и отмервало времето. Те с времето не се познавали и не се интересували едно от друго. Часовничето просто си тиктакало, а времето просто си крачело.
Случило се обаче така, че внезапно часовничето спряло да тиктака. Тик.....так...ти....и спряло. Ама съвсем спряло да се чува. А времето си вървяло, вървяло... И така дълго, много дълго.
- Мислиш, че настъпило безвремие?-попита ме човечето. - Няма такова нещо! Аз навих часовничето и то пак започна да си тиктака и да отмерва времето. Само че......се погледнах в огледалото и се изумих. Мене ме нямаше. Нямаше ме! Или поне не бях аз. Малък, прегърбен и побелял, това бях вече. Погледнах часовничето - то си тиктака. Ама беше спряло! Спряло, но времето........ И разбрах - времето си върви и не се интересува от нас. Ако се забавим то ни губи. И сега съм малко побеляло човече. И не нося часовник. Не ми трябва. И бързам за да не ме изгуби времето. Хайде, сбогом!
И си тръгна това малко човече. А аз се погледнах в огледалото и видях колко съм се смалил и побелял. Свалих си часовника и се забързах.

Това е тя малката приказка. Може и да не я четете
.


Тагове:   малка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasi7
Категория: Изкуство
Прочетен: 85565
Постинги: 10
Коментари: 37
Гласове: 2728
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031